-
Wstęp nr I/2019(30)
-
Spis treści nr I/2019 (30)
-
Development of Lifelong Learning Perspectives for Students with Special Educational Needs in Special Schools in Lithuania
-
Rozwój perspektyw dotyczących kształcenia ustawicznego uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w szkołach specjalnych na Litwie
-
Development of special education in Ukraine (90th years of the XX – the beginning of the XXI century)
-
Rozwój edukacji specjalnej na terenie Ukrainy (lata 90. XX w. – początek XXI w.)
-
Analiza wybranych płaszczyzn przestrzeni edukacyjnej ucznia niepełnosprawnego intelektualnie na przykładzie edukacji w Polsce, Anglii i Republice Czeskiej
-
Mieszkalnictwo wspomagane w opinii dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną na przykładzie Mieszkania Wspomaganego im. Teresy Dłuskiej w Warszawie
-
Innowacyjność – ułatwieniem czy utrudnieniem dla aktywności zawodowej osób niepełnosprawnych?
-
Sprawozdanie z IV Forum Uczelnianych Pełnomocników ds. Osób z Niepełnosprawnościami „Innowacyjne rozwiązania we wspieraniu osób z niepełnosprawnościami w szkolnictwie wyższym”