Nr I/2019(30)

Sprawozdanie z IV Forum Uczelnianych Pełnomocników ds. Osób z Niepełnosprawnościami „Innowacyjne rozwiązania we wspieraniu osób z niepełnosprawnościami w szkolnictwie wyższym”

Autor: Emilia Wieczorek -- Zakład Metodologii Nauk o Edukacji Wydział Studiów Edukacyjnych ZSN UAM „Ad Astra” Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

Sprawozdanie z IV Forum Uczelnianych Pełnomocników ds. Osób z Niepełnosprawnościami „Innowacyjne rozwiązania we wspieraniu osób z niepełnosprawnościami w szkolnictwie wyższym”

Streszczenie

Niniejsza publikacja stanowi sprawozdanie z IV Forum Uczelnianych Pełnomocni­ków ds. Osób z Niepełnosprawnościami. Tegoroczna edycja pod hasłem „Innowacyjne rozwiązania we wspieraniu osób z niepełnosprawnościami w szkolnictwie wyższym” odbyła się w dniach 27–28 lutego 2019 roku w Poznaniu na Wydziale Historycznym Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza. Celem tegorocznej edycji było promowanie innowacyjnych rozwiązań wsparcia osób z niepełnosprawnościami. Zgodnie z kilku­letnią tradycją poruszane zagadnienia dotyczyły szkolnictwa wyższego z perspektywy osób z niepełnosprawnościami.

Słowa kluczowe: innowacje, niepełnosprawność, wsparcie, szkolnictwo wyższe

Report from the Fourth Forum of University Plenipotentiaries for Persons with Disabilities „Innovative solutions in supporting people with disabili­ties in higher education”

Abstract

This publication is a report from the Fourth Forum of University Plenipotentiaries for Persons with Disabilities. This year’s edition under the slogan „Innovative solu­tions in supporting people with disabilities in higher education” took place on Febru­ary 27–28, 2019. The aim of this year’s edition was to promote innovative solutions for supporting people with disabilities. According to several years of tradition, the issues raised concerned higher education from the perspective of people with disabi­lities.

Keywords: innovation, disability, support, higher education

Opcje strony

Idź do góry