-
Wstęp nr I/2020(34) *Introduction No. I/2020(34)
-
Spis treści nr I/2020(34) *Table of contents No. I/2020(34)
-
Zatrudnialność osób niepełnosprawnych na przykładzie badań empirycznych *Employability of People with Disabilities on the Base of Empirical Research
-
Wokół integracji społecznej. Edukacja inkluzyjna i integracyjna w opiniach studentów pedagogiki specjalnej i pedagogiki rewalidacyjnej *About Social Integration. Opinions Expressed by Students of Education on Inclusion and Integrated Education
-
Baśniowa przestrzeń Sali Doświadczania Świata jako miejsce recepcji uniwersalnych wartości międzyludzkich *The Fairy Tale Space of Snoezelen Room as a Place of Universal Human Values Reception
-
Inny w twórczości i społeczeństwie *Another in Creation and Society
-
Dziecięce instrumenty perkusyjne we wspieraniu niepełnosprawnej młodzieży w drodze ku dorosłości. Aspekty edukacyjno-rehabilitacyjne *The Role of Children Percussion Instruments in Empowering Impaired Young People as They Move Towards Adulthood. Education
-
Terapia zajęciowa w kompleksowej rehabilitacji osób z osteoporozą *Occupational Therapy in the Comprehensive Rehabilitation of People with Osteoporosis
-
Ewolucja sposobów rozumienia pojęcia niepełnosprawności *Evolution of Ways of Disability Recognition
-
O Konferencji „Model wsparcia osób niepełnosprawnych w środowisku pracy” *About the Conference on a Model of Supporting People with Disabilities in the Work Environment