-
Nr III/2012(4)
Liczba wejść
Autor
-
Znaczenie ratyfikacji Konwencji o Prawach Osób Niepełnosprawnych / Significance of ratification of the Convention on the Rights of Persons with Disabilities
Liczba wejść
Autor
-
Interfejsy mózg-komputer jako rozwiązania dla osób niepełnosprawnych z uszkodzeniami układu nerwowego / Brain-computer interfaces as solutions for disabled persons with damages of the nervous system
Liczba wejść
Autor
-
Wsparcie jako element rehabilitacji kompleksowej osób z niepełnosprawnością/ Support as the category of the comprehensive rehabilitation of persons with disability
Liczba wejść
Autor
-
Styl życia młodzieży z chorobą przewlekłą na przykładzie cukrzycy I typu / The lifestyle of young people with type I diabetes mellitus as an example of a chronic disease
Liczba wejść
Autor
-
Specjalne potrzeby ucznia czy szkoły? Przewodnik po edukacji włączającej pomocą w rozwijaniu kształcenia i uczestnictwa w życiu szkoły / Special needs of students or school? “Index for Inclusion” as a resource to support the development of learning and pa
Liczba wejść
Autor
-
Wpływ kierunku i poziomu wykształcenia na aktywność zawodową osób niewidomych i niedowidzących – raport z badań PFRON / The impact of the direction and level of education on the professional activity of blind and partially sighted persons (...)
Liczba wejść
Autor