Nawigacja
- BIEŻĄCY NUMER III-IV/2022(44-45) *CURRENT ISSUE
- WYDANIA ARCHIWALNE *ARCHIVAL EDITIONS
- INFORMACJE DLA AUTORÓW *INFORMATION FOR AUTHORS
- PROCEDURA RECENZOWANIA *REVIEW PROCEDURE
- LISTA RECENZENTÓW *REVIEWERS
- ETYKA PUBLIKACYJNA *PUBLICATION ETHICS
- KONFERENCJE *CONFERENCES
- BIBLIOGRAFIA *BIBLIOGRAPHY
- KONTAKT Z REDAKCJĄ *CONTACT THE EDITORIAL OFFICE
- DANE OSOBOWE *PERSONAL DATA
- DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI *ACCESSIBILITY DECLARATION
WYDANIA ARCHIWALNE *ARCHIVAL EDITIONS
Nr III/2012(4)
Pod redakcją naukową Wojciecha Skiby oraz Aleksandry Perchli-Włosik
Spis treści
System wsparcia osób z niepełnosprawnością
Małgorzata Szreniawska
Znaczenie ratyfikacji Konwencji o Prawach Osób Niepełnosprawnych
Technika i technologia
Emilia Mikołajewska, Dariusz Mikołajewski
Interfejsy mózg-komputer jako rozwiązania dla osób niepełnosprawnych
z uszkodzeniami układu nerwowego
Rehabilitacja
Elżbieta Rutkowska
Wsparcie jako element rehabilitacji kompleksowej osób z niepełnosprawnością
Społeczno-ekonomiczne aspekty niepełnosprawności
Joanna Wardzała-Kordyś
Styl życia młodzieży z chorobą przewlekłą na przykładzie cukrzycy I typu
Dorota Wiszejko-Wierzbicka
Specjalne potrzeby ucznia czy szkoły? Przewodnik po edukacji włączającej pomocą
w rozwijaniu kształcenia i uczestnictwa w życiu szkoły
Zatrudnianie
Renata Śleboda
Wpływ kierunku i poziomu wykształcenia na aktywność zawodową osób niewidomych
i niedowidzących – raport z badań PFRON
Support system for people with disabilities
Małgorzata Szreniawska
Significance of ratification of the Convention on the Rights of Persons with Disabilities
Technology
Emilia Mikołajewska, Dariusz Mikołajewski
Brain-computer interfaces as solutions for disabled persons with damages
of the nervous system
Rehabilitation
Elżbieta Rutkowska
Support as the category of the comprehensive rehabilitation of persons
with disability
Social and economic aspects of disability
Joanna Wardzała-Kordyś
The lifestyle of young people with type I diabetes mellitus
as an example of a chronic disease
Dorota Wiszejko-Wierzbicka
Special needs of students or school? “Index for Inclusion” as a resource
to support the development of learning and participation in school life
Employment
Renata Śleboda
The impact of the direction and level of education on the professional activity
of blind and partially sighted persons – a research report of PFRON
Załączniki
-
Spis treści
37.82 KB pdf22.11.2012 11:26
-
Table of Contents
32.04 KB pdf22.11.2012 13:31